Tuesday 14 February 2012

KeNanGaN tEriNdAh...SwEEt..^^,

Assalamualaikum,
Salam kepada semua yang mengenali diri ini dan tak lupa juga kepada yang baru mengenali diri ini.Disebabkan terlampau kebosanan then baru lah timbul idea nak buat satu blog yang menceritakan tentang diriku dan glasses..haha..Di sini saya akan ceritakan kenangan-kenangan saya tak kiralah sama ada gembira + sedih + kecewa ataupun takut..Saya seorang yang suka bercerita and mudah didekati..orang katalah kan..Tapi walaupun orang tak cakap and tak mengaku yang saya ni comel, saya tetap cakap saya comel sebab apa?? Sebab saya tau saya comel..haha ;-) Siapa sangka dari budak kecil yang tak tahu apa-apa sekarang dah membesar jadi seorang budak perempuan yang comel..(^_^) Sejak kecil sampai lah dah besar pun saya selalu dapat gelaran yang bagi saya cute juga tapi kadang-kadang tu pura-pura merajuk bila kawan-kawan gelar macam tu tapi semua tu kenangan dan benda tu juga yang buat diorang semua ingat kat saya..hmm, yeke??Antara gelaran yang saya penah dapat gary a.k.a siput sedut...lawak kan??Kenapa diorang panggil saya macam tu ? Saya sendiri pun tak dapat nak teka, kenapa..tapi bila teringat jew saya akan senyum sorang-sorang tak pun tergelak..susah nak faham,kan?

Persahabatan,
Satu kata-kata yang indah sangat-sangat...(^_^) Setiap orang adew definisi masing-masing tentang persahabatan tapi bagi saya persahabatan tu sesuatu yang berharga dan hanya orang yang tahu hargai sahabat saja yang tau betapa manisnya sebuah persahabatan..Pernah satu hari ada orang pertikaikan bila saya cakap sahabat dengan kawan tak sama..ada yang cakap 'ala, tak ada beza pun'..ada juga yang cakap 'sama jew' tapi bagi saya seorang sahabat tu ialah orang yang sentiasa bersama dengan kita tak kiralah senang atau susah.Sahabat juga merupakan orang yang tak kisah siapa diri kita tanpa persoalkan kita ini siapa.Banyak lgi lah yang dapat saya perkatakan tentang sahabat..Kenangan dengan kawan-kawan masa zaman sekolah memang tak akan dilupakan sampai bila-bila..Rindunya dekat diorang semua.. ^^

No comments:

Post a Comment